Legendarne Ray-Ban naočale proslavile 75. godišnjicu postojanja na tržištu

Legendarne i uvijek moderne sunčane naočale marke Ray-Ban, koje su odavno postale statusni simbol na cijelome svijetu, prvi su put proizvedene 1929. godine, a na tržištu su se pojavile 1937. i jučer su proslavile 75 godina neprestanog tržišnog uspjeha, izvještava HRT.

U povodu proslave 75 godina postojanja, Ray-Ban je ponudio posebno izdanje, Ambermatic 2012 Limited Edition, koja podsjeća na sunčane naočale što ih je ta marka proizvela 1978. Sunčane naočale Ray-Ban bil u početku su bile dio opreme američkih pilota, no kako im je popularnost brzo rasla ubrzo su postale modni hit.

Model sunčanih naočala Wayfarer iz 1952. nosio je James Dean tri godine kasnije u filmu Buntovnik bez razloga, kao i Audrey Hepburn 1961. u filmu Doručak kod Tiffanyja. Time je taj model postao jedan od najvažnijih modnih dodataka. Drugi modeli, Aviator i Olympian, također su ovjekovječeni na filmskom platnu, u filmovima Taksist iz 1976. i Goli u sedlu 1969. i to na nosevima Roberta de Nira i Petera Fonde.

Sedamdesetih je godina Ray-Ban predstavio do tada neviđeno tehničko čudo: fotokromna stakla koja su mijenjala boju ovisno o vanjskom svijetlu. U povodu 75. obljetnice nazočnosti na tržištu, osim posebnog modela Ambermatic, Ray-Ban nudi i četiri modela s fotokromnim staklima: dva modela Classic Aviator s ravnim i savijenim okvirom, Ray-Ban Shooter i Outdoorsman.

face